looooov

Äntligen lov! Det behövs verkligen nu efter alla nationella och alla eftermiddagar som gått åt till att plugga.
Lovet började underbart med bio i malmö med tre söta tjejer, Hedda, Julia och Anni. Vi hade jätte roligt och såg Water for Elephants. Den var riktigt bra och som vanlig så grät alla minst en gång utom jag. haha vad är det för fel på mig? Efter filmen sov vi hos Julia.
-
Igår så tränade jag golf, vi tränade pitch slag och utslag sista tiden. Det gick hyfsat spciellt utslagen med trä sjuan var fantastiskt bra. Sen hände det inte så mycket mer förräns på kvällen då familjen såg Tron Legacy. Den var jätte bra och annorlunda ;)
-
Idag så vaknade jag sent som vanligt typ vid halv tolv. Sen dess har jag suttit vid datorn och lyssnat på bra musik och dansat lite. Tränade på vår nya koreografi, jag älskar den!!!
Ikväll så ska jag till Hedda och sova hos henne med Julia :D <3
Nu ska jag äta något för min mage kurrar.
Ciao!
Dålig kvalitet jag vet men här är en bild på kavajen som jag köpte i fredags.
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0