Moment 4 life.

Yoooooo.
Tidsdag igen :O vad händer egentligen? känns inte riktigt som att jag hänger med. Dagarna bara passerar.
Mycket i skolan med som jag har lagt bakom mig men som måste göras klart nunununu! Lite panik men det ska jag göra imorgon för idag hinner jag inte.
Idag var det dans igen :D Vår tränare Tiffany var borta så vi hade vikarie. Hon som vi hade idag är den gamla streetdance tränaren på malmö dansakedemin men hennes pass var också roligt ;)
Vi fick lära oss några åttor och dansade så vi svettades :O XD
Det senaste dansklippet från Emily sasson, remember? Det är i allfall samma låt som vi dansade till idag.
Musiken som vi hade idag var bäst alltså, alla låtar var grymt bra!
För en liten refreshing så kommer den underbara låten Moment 4 life igen med Nicki Minaj och Drake.
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0