MVG i engelska?.....

Hej på er :D
Natonella imorgon, är alla taggade?
Inte jag i alla fall, det har gått hyfsat på hörförståelser och läsförståelser som vi gjort för att träna oftast ett klart VG men grejen är att jag satsar på MVG i engelska och när vi hade Yvonne hade jag VG+ och hon sa att jag skulle få MVG innan vi slutade men nu när vi har fått Karolie så har jag bara ett klart VG-.- Undra vad det beror på? Är det så att jag har blivit sämre eller gillade Yvonne mig mer an Karoline....men jag vill ha MVG! ahhhh det har varit mitt mål så länge och nu blir jag ledsen :(
Jag ska få det, eller ja jag ska försöka mitt yttersta för att få det! :D
-
Idag har det varit en vanlig lång torsdag. På hemkunskapen såg vi film, på svenskan läste vår lärare för klassen, sen hade vi idrott vilket var sjukt kul men jobbigt XD och på  NO:n var det helt chill :D ingen jobbig torsdag idag för en gångskull! härligt!
Nu ska jag läsa min bok som vanligt sen ska jag sova och se till så jag är pigg för nationella imorgon :D
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0