påsk

Hello everybody!
Jag har varit på toppen humör hela helgen.
I Fredags firade vi påsk hos familjen Morand med Meijers och Shoughs :) Hade mycket skojsigt hehe.
Sen igår så firade vi påsk hos faster med hela släkten typ, pappas sida i alla fall :D
Det var mycket trevligt och soligt för den delen. Sen när vi kom hem så tittade jag pappa och min bror på Eclipse :D Kan påskafton sluta bättre än så?
Idag så har jag solat och passat på att läsa ut min engelska bok. Hela boken var 300 sidor lång så den tog tid att läsa....Men nu är det över och den var faktiskt bra, tur det ;)
Jag brände mig faktiskt men det gick över hur fort som helst inte ens en timme innan det försvann och blev en snygg brunbränna. Härligt det! Nu har jag duschat och ätit lite och snart hoppas jag hedda smsar att jag kan komma till henne. Jag, Julia och Hedda ska va hemma hos Hedda idag. Nice.
Nej nu ska jag fixa lite till.
Ciao.
Detta hade jag på mig i fredags.
Shortsdress från Gina Tricot
Vit Kavaj från H&M
Svarta tights från ? haha
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0