sommar feeling! :D

Shit vad härligt väder det har varit idag. Man blir ju helt lycklig!
-
Vaknade vid halv elva hos Hedda idag. Vi år lite fruksot och sen gick vi ut, satte oss på en filt och dem pysslade med sina smycken som de skulle visa på något möte. Sen var jag tvungen att sticka för jag och mamma skulle till banken för att jag äntligen ska kunna andvända mitt ID kort och bankkort. Sen drog vi till Trelleborg för hon skulle på synundersökning och jag kikade i affärerna så länge. Sen har ju jag med solat idag. Riktigt härligt och solen tar nu, jag satt ute i en timme typ och då hade jag redan fått lite färg :D Aaaa älskar sommaren, kanske inte rikitgt sommar men nästan inpå nu ju :D
Sen eftersom det var värsta grillvädret så grillade vi hamburgare :D mmmmm gott!
Nu har jag precis sett Vampire Diaries avsnittet jag missade i Fredags, älskar det programmet.
-
Imorgon blir det ännu en slapp dag, hoppas det är lika fint väder så man kan vara ute hela dagen. SEn på kvällen är det dans. Sounds amazing!
Nu ska jag ta och sova för jag börjar bli lite trött.
Ciao!
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0