sun sun sun!

Ohhh shit vad härligt med värme! Har kunnat gå i shorts och linne idag och svettas :O Fatta härligt!
-
Igår så kom Julia och Elina hem till mig. Vi fotade med julias fina kamera och satt ute vid skolan och snacka riktigt länge. En riktigt härlig kväll. Sen sov julia hos mig :D
När vi vaknade vid 11 så åt vi frukost ute, så himla härligt det va! Sen åkte hon hem och efter bara en timme tog vi tåget från Svedala till Malmö. Egentligen skulle Hedda med men det blev inte så :/ Vi var nära på att missa tåget för vi skulle vänta på henne först men så köpte vi biljetter med världens teamwork och hann med tåget (Y) fan vad awsome vi är :D
Sen åt vi på subway, ute i solen såklart och sen gick vi runt i affärerna och provade massa och köpte en del. Julia köpte mest som vanligt men jag köpte också fast bara två saker haha men endå det är ovanligt XD
Jag köpte en jätte fin vit tröja med snygg detalj på axlarna från H&M. Sen köpte jag även en blommig shortsdress från gina tricot. haha trodde aldrig jag skulle köpa en sån men jag gillade denna :D Sen tog vi en frapino innan vi tog tåget hem till Svedala igen.
Nu ska vi nog grilla något gott.
Ciao!
Bild på shortsdressen :D Hittade ingen på tröjan :/
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0