yesyesyesyes!

Jag är förvånad,överraskad och himla glad!
För idag har varit en rikigt bra dag med två härliga besked.
Första var att jag blev preliminärt intagen på mitt förstahandsval, vilket var Drottning Blanskas gymnasieskola hantverks programmet stylist inriktning. Senare idag fick jag även reda på mitt betyg för nationella proven i NO, kemi på de proven fick jag sammanlagt MVG, 33 poäng. Fatta hur glad jag blev! Trodde aldrig jag skulle få MVG i NO! Jag fick MVG- i svenskan men det räknas som MVG så än så länge har jag fått toppbetyg ju :D
Så just nu är mitt liv underbart och jag är klar med fysiken/tekniken, häääärligt. Nu ska jag typ göra ingenting hahaa det bästa :D
Ciao!
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0