long time no see.

Hej, det var typ ganska längesen, hehehe.
Bara för att uppdatera er så har mitt sommarlov rockat! Det har varit så hiiiimla nice, bästa hittills. I och med språkresan, annars hade det nog varit vilket sommarlov som helst fast sämre väder.
Ja Oxforde var helt fantastiskt och det var dom bästa tre veckorna i mitt liv, typ. Jag och Hedda hade så himla roligt där och vi träffade en massa härliga människor! Det var bara rent ut sagt UNDERBART!
Dock väntade 12 dagars jobb när jag kom hem, men det var det värt. Pengarna rullar ju in på kontot snart, hehe.
-
Nu har dock verkligheten startat på nytt igen. Skolan började idag och jag drog iväg till min första dag på Gymnasiet. Ändå lite roligt när allt är helt nytt!
Dagen började faktiskt inte sådär jätte bra.... Jag cyklade för tidigt till bussen men tänkte "Skit samma jag väntar där inne lite längre bara". Så kommer då bussen, jag hoppar på och börjar trassla ur mina hörlurar. Sen tittar jag upp mot skärmen där det står vilken buss osv men där stog det 346 Malmö Hyllie och inte 146 Malmö C. Jag fick lite sådär smått panik och trycker på stopp knappen. Tur att 146 och 346 åker mot samma håll i början så jag hoppar av på nästa station och 2 minuter efter kommer 146:an. Vilken tur! Skoldagen var chill och vi slutade 11, sen gick jag och Jenny och åt på Subway. Sen spenderade jag min vänte tid på Hedda och Julia på stan. När dom kom sen vid 2 såg vi modelljakten inspelningen ett litet tag, mest för att få syn på bla. Kenza, hehe.
Nu är jag väääääldigt trött och tänkte sova lite.
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0