dålig uppdatering.

Shitshitshit, längesen jag uppdaterade :$
men jag orkar inte radda upp allt som hänt men en stor grej är att vi har fått sålt vårt hus och att vi ska flytta 1 Juli när jag och Hedda är i Oxford ;) <33
-
Var på golfläger i helgen och det gick väl hyfsat. Första dagen (lördag) spelade vi bestboll. Då spelar man singel men i slutet av varje hål så räknar man den bästa spelarens resultat så får man ihop det bästa möjliga resultat i laget. Vi spelade då Sjöbo golfklubb som var skog alltihop. Varje hål var som ett rum med väggar av träd och nästan alla hål såg likadana ut. Knappt några hinder ihäller det var bara ett vatten hål och såklart gick jag i vatten -.- Vi kom 2 av 3 vilket är bra tjejer!
Nästa dag så spelade vi tidigt på Stiby golfklubb. Den var ganska ny och tom. Inga träd som det var på sjöbo utan den var öppen vilket var ganska jobbigt för det var storm ute nästan men vi klarade oss igenom det. Det är svårt att spela i blåst för då måste man sikta på ett helt annat sätt och nästan gissa hur mycket bollen kommer skruva sig i luften. Vi spelade Scramble vilket innebär att alla slår ut från Tee. Sen väljer vi bollen som ligger bäst till så slåt vi alla därifrån och så vidare. Vi tjejer vann såklart. Vi vinner alltid scramble tävlingarna vi har aldrig förlorat dem. Det var ett lyckat läger och jag är i bra form för att vara så tidigt på sånongen. Det är tävling nästa vecka men är osäker om jag ska spela....aja det får jag se.
-
Nu är det snart mat!
Bild på Sjöbo, mitt i en skog som jag sa. Nästan alla hål var långhål.
Hittade ingen bra bild från Stiby men den var väldigt öppen.
-
Ciao
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0