Klydd, en massa klydd

Äntligen helg! Det har jag sett fram emot hela veckan för denna skolveckan var den sista hela "riktiga" veckan som vi hade. Nu är det E-val och massa lediga och roliga dagar som väntar!
-
Igår var det fredagen den 13:e, damdamdaaaamm.
Jag kan bara säga att det märktes riktigt rejält. Det har blivit klydd med dem som skulle köpa vårt hus så vi måste häva kontraktet och då blir dem skyldiga oss pengar men de vägra betala. Det betyder domstolen och stämmning och då får dem bara betala mer för time is cash och desto mer tid det tar desto mer pengar. Måndag 00.00 annars stämmer vi dem. Så mina närmsta dagar har inte varit toppen men det blev bättre igårkväll när jag fick träffa min små vänner. Maja, Julia och Hedda! :D <3
-
Idag vet jag inte riktigt hur det blir men det bestämms lite senare idag. Jaja ha en bra helg allihopa!
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0