kasst

Hehe I made it, I made it again.
Lyckas alltid vara sämst på att uppdatera.
-
Lite update då, jag trivs skit bra i min klass och på mitt gymnasium, alla har vi jätte bra gemenskap sen den första veckan vilket är underbart. Det känns som vi har kännt varandra en lånd tid när det endast är mindre än en månad.
-
Idag så började vi med hantverks kursen, sminka klassisk bas. Det var riktigt roligt att äntligen börja sminka, tidigare har vi gjort manikyr, FFB (färgning av fransar och bryn), hår uppsättningar, rengöring och färglära. Så nu äntligen fick vi börja måla (hehe). Det var ganska lätt och inte alls lika stressigt som en FFB eller maikyr.
Vi hade även en fältstudie redovisning idag. Vi berättade om två märken ett naturligt och ett syntetiskt och berättade fakta baserade på frågor. Efter det så disskuterade vi på engelskan.
När skolan var slut så gick jag, Isabelle och Gabriella C och köpte "portabel" laddare och efter det satte vi oss på Espresso Huouse och fikade lite. Det var lika trevligt som alltid.
Nu har jag precis ätit middag och tänkte göra lite matte innan jag ska titta på IDOL och heja på min lilla favorit (Jafet Samson!!).
Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0